Pemenang2 - Dapatkan Idea2 Menarik sekarang!
Powered by DilarangMelarang

Tuesday, January 25, 2011

Kembali?

.post bt { float:left; color: $headerBgColor; font-size:100px; line-height:80px; padding-top:1px; padding-right:5px; } sssssssssssssssssssssssssssssssssssss


Adakah aku patut kembali menulis seperti dulu?
Semalam Thaaqib jumpa dan seolah2 mendorong aku meneruskan kembali kerja-kerja dahulu
Masalahnya aku sudah hilang semangat semenjak mengulang tahun tempoh hari.....
Kata beliau kita ada 365 hari setahun ..buatlah apa yang kita suka!
Buat mengikut kecenderungan kita!
Satu perkara yang ditekankan ialah disiplin ...haha memang aku bermasalah besar di situ....
Kenapa pula internet 'unreliable'?
Situ aku kurang memahami
Bagi aku internet ialah dunia bagi anti pengkhususan ilmu seperti yang aku sukai
Bagi aku internet ialah dunia bagi membuka minda dan kebebasan dari media2 rejim2 arab atau melayu seluruh dunia!

mari bersama mengubah dunia bersama kah4!

No comments:

Post a Comment